Wycieczka do Warszawy

warszawa wycieczka lazarusDnia 23.03.2010 r. wraz z pięcioma uczestnikami, wytypowanymi w ramach nagrody za szczególną działalność w ŚDS wybraliśmy się na wycieczkę do Warszawy. Tymi uczestnikami  byli: Józef Reczek, Marta Kossendowska, Grzegorz Żukowski, Daria Maciąg oraz Damian Pociejewski. Zwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego, w którym mogliśmy uzyskać informacje o tragicznych losach Polaków w czasie Powstania. Następnie pojechaliśmy zobaczyć Łazienki Królewskie, dzięki którym mieliśmy szansę przenieść się w czasy rządzenia przez Królów Polskich. Niesamowite budynki oraz zwierzęta wywarły na Nas ogromne pozytywne wrażenie. Kolejnym miejscem do którego się udaliśmy była starówka warszawska. W jednej z kamienic udaliśmy się na kawę. Kawiarnia, była równie urocza jak i cała starówka. Budynki oraz pomniki były niezwykle efektowne, a widok ich wprawił w zadumę. Zrobiliśmy szereg fotografii. Podziwialiśmy młodzież, skupioną na placu Zygmunta Augusta, która świetnie bawiła się przy gitarach i ze śpiewem na ustach. Dzień był pełen wrażeń. Niewiadomo kiedy umykał Nam czas i trzeba było natychmiast udać się na przepyszną obiado – kolację. Radośni i rozśpiewani w samochodzie, próżnym wieczorem wróciliśmy do domów. Wyjazd wspominamy bardzo ciepło. Wszyscy jednogłośnie stwierdzili iż chętnie powtórzyliby taką wycieczkę.

W podróży uczestniczyły następujące osoby z personelu:

Alicja Maciejewska- terapeuta zajęciowy,

Bożena Bugajska – terapeuta zajęciowy,

Ryszard Maczyszyn –kierowca,

Oraz goście Pani Iwony Pietraszkiewicz.

warszawa wycieczka lazarus
Pamiątkowe zdjęcie z wycieczki do Warszawy